Spojka Toyota Corolla 2007-2015:
Motor: dual VVT-i Převodovka: manuální
Part 1.
Demontáž kapoty- Začátek
Part 2.
Demontáž plastových krytů
Part 3.
Demontáž autobaterie
Part 4.
Demontáž vzduchového filtru
Part 5.
Demontáž sacího potrubí
Part 6.
Demontáž hadice chlazení
Part 7.
Demontáž senzorů a kabelů zapalovacích cívek
Part 8.
Demontáž kabelů vstřikování paliva
Part 9.
Demontáž senzoru vzduchu
Part 10.
Demontáž kabelu snímače převodovky
Part 11.
Demontáž velké kabelové sady
Part 12.
Demontáž hadic chlazení do kabiny
Zdravím, jsem fanoušek Toyoty a mám normální corollu, Jelikož se mi rozroste rodina plánuju koupit taky Verso. Šilhám po 2.2 D4d 180HP, jen mám obavy z toho filtru pevných částic. Máš dobré stránky se spoustou zajímavých informací na jednom místě. jen mi připadá že to trochu pomalu načítá stránky, hlavně tady ten příspěvek k výměně spojky. Jinak ti fandím, spousta lidí po různých zkušenostech stejně zjistí že Japonec nakonec… Stejně jako já.
Když tak mi poraďte je li 2,2 D4D 180HP dobrá volba. chci úsporu paliva ale taky trochu toho výkonu aby to jelo.
Benzín jsem míval třeba BMW 325 nebo Golf GTI a dobré vozítka, jen pořád nějaké opravy a drahý provoz. Teď mám corolla 2.0D sice jen 90HP ale a 4 roky měním jen olej, filtry … a ta spotřeba do 5l . 🙂 Už se těším na 2,2 D4D