Part 13.
Demontáž bočního ocelového držáku
Part 14.
Vypuštění oleje z převodovky
Part 15.
Odpojení kabelů převodovky
Part 16.
Odpojení hadice spojkové kapaliny
Part 17.
Demontáž levé poloosy
Part 18.
Demontáž pravé poloosy
Part 19.
Demontáž startéru
Part 20.
Demontáž držáku motoru a převodovky
Part 21.
Demontáž zavěšení motoru- silntbloky
Part 22.
Demontáž dolních šroubů převodovky
Part 23.
Držák převodovky- spuštění na zem
Zdravím, jsem fanoušek Toyoty a mám normální corollu, Jelikož se mi rozroste rodina plánuju koupit taky Verso. Šilhám po 2.2 D4d 180HP, jen mám obavy z toho filtru pevných částic. Máš dobré stránky se spoustou zajímavých informací na jednom místě. jen mi připadá že to trochu pomalu načítá stránky, hlavně tady ten příspěvek k výměně spojky. Jinak ti fandím, spousta lidí po různých zkušenostech stejně zjistí že Japonec nakonec… Stejně jako já.
Když tak mi poraďte je li 2,2 D4D 180HP dobrá volba. chci úsporu paliva ale taky trochu toho výkonu aby to jelo.
Benzín jsem míval třeba BMW 325 nebo Golf GTI a dobré vozítka, jen pořád nějaké opravy a drahý provoz. Teď mám corolla 2.0D sice jen 90HP ale a 4 roky měním jen olej, filtry … a ta spotřeba do 5l . 🙂 Už se těším na 2,2 D4D