Part 24.
Demontáž horních šroubů převodovky
Part 25.
Demontáž silentbloku- levá strana
Part 26.
Demontáž silentbloku- přední a zadní
Part 27.
Instalace podpory Jack
Part 28.
Rozpojení výfukového potrubí
Part 29.
Převodovka- spouštění a zvedání
Part 30.
Demontáž kotouče spojky
Part 31.
Vystředění kotouče (lamely) spojky
Part 32.
Kontrola stavu kotouče (lamely) spojky
Part 33.
Zpětná montáž – kotouče (lamely) spojky
Part 34.
Montáž spojky zpět- vystředění
Part 35.
Spojkový kotouč- utahovací momenty
Part 36.
Spojka- mazání pohyblivých částí
Part 37.
Zpětná montáž převodovky
Part 38.
Zpětná montáž silentbloku- přední a zadní
Part 39.
Převodovka- zvedání zvedákem
Part 40.
Připojení převodovky
Part 41.
Zpětná montáž levých silentbloků
Part 42.
Připojení hadic a konektorů kabelů zpět
Part43.
Zpětná montáž poloosy- levá strana
Part 44.
Zpětná montáž poloosy- pravá strana
Part 45.
Dolití oleje do převodovky- Konec
Zdravím, jsem fanoušek Toyoty a mám normální corollu, Jelikož se mi rozroste rodina plánuju koupit taky Verso. Šilhám po 2.2 D4d 180HP, jen mám obavy z toho filtru pevných částic. Máš dobré stránky se spoustou zajímavých informací na jednom místě. jen mi připadá že to trochu pomalu načítá stránky, hlavně tady ten příspěvek k výměně spojky. Jinak ti fandím, spousta lidí po různých zkušenostech stejně zjistí že Japonec nakonec… Stejně jako já.
Když tak mi poraďte je li 2,2 D4D 180HP dobrá volba. chci úsporu paliva ale taky trochu toho výkonu aby to jelo.
Benzín jsem míval třeba BMW 325 nebo Golf GTI a dobré vozítka, jen pořád nějaké opravy a drahý provoz. Teď mám corolla 2.0D sice jen 90HP ale a 4 roky měním jen olej, filtry … a ta spotřeba do 5l . 🙂 Už se těším na 2,2 D4D